KONTAKT
Napisz lub zadzwoń do naz.
- +48 603 697 790
- adam@evadam.pl
JAK ZAMAWIAĆ
ZAMÓWIENIA
- Wybierz produkty które Cię interesują.
- Wyślij do nas maila na adres adam@evadam.pl podając kody wybranych produktów i ilość zamawianych sztuk.
- Podaj w mailu swoje dane i adres dostawy, oraz preferowany rodzaj przesyłki – poczta lub do paczkomat.
- W odpowiedzi podamy nr zamówienia, potwierdzimy kwotę oraz podamy dane do przelewu. W przypadku chwilowego braku towaru, zostaniesz o tym powiadomiony. Podamy też przybliżony czas realizacji. Będziesz mógł zdecydować czy chcesz realizować zamówienie częściowo, czy poczekasz na wszystkie produkty.
- Gdy Twoje zamówienie będzie gotowe do wysłanie, powiadomimy cię o tym byś mógł dokonać przelewu (ważne byś w tytule podał nr zamówienia).
- Po zaksięgowaniu wpłaty, wyślemy produkty w ciągu maksymalnie 3 dni roboczych.
ZAMÓWIENIA SPECJALNE
Możesz skomponować własny zestaw z elementów naszej oferty, bądź nabyć jeden element z dostępnych zestawów (np jakąś szczególną figurkę lub element wyposażenia). Większość produktów naszej oferty to skala 1/87, ale jeśli chciałbyś zamowić element w innej skali (1/72, 1/120, 1/144 1/160)to także traktujemy to jako zamówienie specjalne.
Skontaktuj się z nami w celu ustalenia warunków realizacji takiego zamówienia. Terminy i warunki realizacji takich zamówień ustalamy drogą mailową.
REALIZACJA ZAMÓWIEŃ
CZAS REALIZACJI
Przy dostępności towaru wszystkie zamówienia realizowane są w ciągu maksymalnie 2 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty. Potwierdzenie wysyłki wysyłane jest również mailowo.
W przypadku chwilowego braku towaru, zostaniesz o tym powiadomiony. Podamy też przybliżony czas uzupełnienia stanu towarowego. Będziesz mógł zdecydować czy chcesz realizować zamówienie częściowo, czy poczekasz na wszystkie produkty.
płatności
Evadam
ul. Braci Wagów 1/38
02-791 Warszawa
NIP: 527-108-55-19
Dane do przelewu:
IBAN: PL89102010970000740200550996
SWIFT/BIC: BPKOPLPW
Reklamacje i zwortu
REKLAMACJA
Będziemy wdzięczni jeśli zaczniesz procedurę reklamacyjną od kontaktu telefonicznego lub mailowego by opisać zaistniały problem. Pomoże nam to znaleźć najlepsze rozwiązanie dla obu stron.
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
- Opisz w mailu kod produktu, przyczynę reklamacji, nr zamówienia i datę zakupu. Podaj swoje dane – imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu.
- Odesłanie produktu – Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu poprawnie opakowanego.
- Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
Evadam
ul. Braci Wagów 1/38
02-791 Warszawa
ZWROT
Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, wypełnij potrzebne oświadczenie i wyślij całość na podany powyżej adres.